Dispunem de un magazin de prezentare in Bucuresti, Splaiul Unirii 160, sector 4. Telefonic ne puteti contacta la 0761 644 869 (luni-vineri 9-17)

Accessoriile precum cesti, servetele, zahar, firme luminoase, latiere, pahare, bannere publicitare nu se ofera gratuit. Unele dintre acestea se pot cumpara direct de pe site-ul nostru iar altele nu se comercializeaza deloc.

Transportul pentru aceste espressoarele profesionale este gratuit doar in cazul in care trimitem produsul prin curier. In cazul in care este necesar montaj si instructaj de catre o echipa Universul Cafelei, transportul nu este gratuit iar costurile necesare vi se vor comunica ulterior. Programarea automatelor de cafea si instalarea sistemelor de plata se realizeaza de catre noi. Costurile de transport vi se vor comunica printr-o oferta de pret, in functie de localitatea dvs.

Da. Service-ul se asigura la sediul firmei noastre.

In cazul espressoarelor si automatelor de cafea casnice si de birou, garantia este asigurata de importatorii acestor produse, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service unde se asigura garantia sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau produsul se poate trimite prin curier direct la service, importator sau distribuitor. Automatele vending beneficiaza de conditii speciale. Importatorul asigura garantia produselor la sediul firmei sale si rezolva probleme precum viciile de fabricatie. In afara conditiilor prevazute in garantie, poate asigura service-ul automatelor contra cost. Aceste automate se adreseaza unui personal instruit, cu o anumita experienta in utilizarea lor.

Firma noastra nu asigura service in garantie pentru automatele de cafea sau espresoare.

Comercializam doar piese publicate pe site-ul nostru la rubrica "Piese de schimb"

Inchiriem si oferim in comodat aparate, automate sau alte espressoare de cafea in Bucuresti.

Toate automatele si espressoarele sh/refurbish, sunt complet revizionate, perfect functionale si au o garantie de 3 luni.

In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre depozitul SC BIANCHI COFFEE DISTRIBUTION SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra. Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inaintea de primirea produsului si confirmarea emisa de SC BIANCHI COFFEE DISTRIBUTION SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Aparatele sh/refurbish nu se pot returna, acestea pot fi inlocuite cu alte aparate sh/refurbish, sau se ofera service in perioada de garantie.

Nu puteti comanda in acelasi timp pe persoana fizica si pe persoana juridica. In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi diferite, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat supusa conditiilor de transport.